Tusz do rzęs Fan-Omenal wskazówki sprzedażowe. Zapoznaj się z naszymi wskazówkami i zwiększ swoją sprzedaż dzięki premierze tuszu do rzęs. Bądź chodzącą reklamą: Zobaczyć znaczy uwierzyć, więc przyciągnij uwagę klientek w mediach społecznościowych, udostępniając zdjęcie przed i po użyciu tuszu do rzęs Fan-Omenal. Pokaż innowacyjną szczoteczkę i wyjaśnij, jak działa. Możesz nawet zrobić zdjęcie z wachlarzem, aby wzmocnić przekaz! Zdobądź opinie: Daj swoim klientkom VIP ekskluzywny dostęp przedpremierowy - poproś je o wypróbowanie tuszu i pozostawienie pozytywnych ocen, którymi możesz się podzielić. Zwróć się do fanek maskar: Poleć Tusz Fan-Omenal klientkom, które kupują inne tusze do rzęs i pokaż, jak odmieni ich rzęsy. Wywołaj buzz w sieci: Wykorzystaj darmowe, gotowe do udostępnienia posty z Avon ON i wysyłaj swój Katalog przez WhatsApp. Polecaj cały look: Zestawiaj Tusz Fan-Omenal razem z zalotką do rzęs, naszą bestsellerową konturówką oraz płynem micelarnym i polecaj klientkom kompletny makijaż oczu. Tusz do rzęs Fan-Omenal i konturówka do oczu są dostępne w katalogu na stronach 4-9.
Wzmocnij swoją sprzedaż z naszym nowym kremem do twarzy, który jest lepszy niż retinol. Przedstaw swoim klientom naszą najmocniejszą serię do pielęgnacji skóry, z ekskluzywną kompozycją antyoksydantów i filtrami UVA/UVB o szerokim spektrum działania z SPF15. Dlaczego pielęgnacja skóry jest ważna dla twojego biznesu? Kategoria pielęgnacji skóry jest kluczowa w budowaniu lojalności klientów (co oznacza lepsze zarobki dla Ciebie!). Co więcej, łatwo jest zestawić produkty z tej kategorii w atrakcyjne zestawy do kompletnej pielęgnacji skóry, które zwiększą wartość Twoich zamówień. Klienci będą wracać do Ciebie po więcej, a to podkręci Twoją sprzedaż. Jak sprzedawać produkty do pielęgnacji skóry? Weź udział w 7-dniowym wyzwaniu, by doświadczyć odmładzających efektów już w 7 dni. Zbuduj przekonanie w klientach, prezentując korzyści płynące ze stosowania produktu, znane Ci z własnego doświadczenia, a następnie wręcz im próbki, by sami mogli je zobaczyć. Przedstaw miniwersje kosmetyków - to świetny pomysł na to, by klienci sprawdzili, czy dane kosmetyki są dla nich (mają też idealną wielkość do spakowania na wyjazd!). Zachęć klientów do podjęcia 7-dniowego wyzwania z miniwersją Odmładzająco-wzmacniającego kremu do twarzy z Protinolem™ i SPF15 i podzielenia się rezultatami. Zaproponuj klientom prosty rytuał: wybrany przez nich kosmetyk do oczyszczania twarzy i serum razem z nowym kremem do twarzy. Gdy już go wypróbują, zasugeruj im krem na noc i pod oczy. Nie wiesz, co polecić? Skorzystaj z Cyfrowej Analizy Skóry, by dobrać najlepszą pielęgnację dla Twoich klientów. Jeśli masz powiedzieć klientom jedną rzecz, wspomnij, że Protinol™ jest lepszy od retinolu. (i można go znaleźć we wszystkich kosmetykach z serii odmładzająco-wzmacniającej). Wyraźnie wygładza zmarszczki, poprawia jędrność i elastyczność, pomaga stymulować produkcję kolagenu, 2x więcej elastyny, nadaje się do codziennego stosowania, nawet w słoneczne dni, niepodrażniająca technologia, utrzymuje się dłużej na powierzchni skóry.
Już jest! nowa kolekcja Full Speed. Energizujące zapachy, dzięki którym Twoi klienci poczują zupełnie nowy dreszcz emocji! Odkryj na nowo kultową kolekcję męskich zapachów Full Speed - teraz w większych flakonach o pojemności 100 ml! Ulubione zapachy Twoich klientów (oraz zupełnie nowy Full Speed Sky Jump!), napędzane najświeższymi, najbardziej aromatycznymi składnikami, dodają energii i pobudzają do działania. Wielkie emocje w potężnej dawce. Co możesz powiedzieć klientom? Większa pojemność! Zmieniamy pojemność męskich zapachów na 100 ml, aby odpowiedzieć na preferencje klientów i standardy rynkowe. Większa wydajność! Teraz nawet 50 dni więcej z Twoim ulubionym zapachem! Większa trwałość! Ciesz się bestsellerowym zapachem Full Speed przez cały dzień dzięki jeszcze trwalszej formule. Dumni ze zmiany! Pudełka naszych zapachów teraz bez plastikowej folii! Wyobraź sobie świat z mniejszą ilością plastiku. Sprawdź zmiany, które wprowadzamy, aby przybliżyć nas do tego marzenia i tworzyć lepszą przyszłość dla wszystkich. W tym roku chodzi o pozytywne zmiany! A Ty jesteś ich częścią! Pomóż nam je rozpowszechniać, a Twoi klienci będą zachwyceni, gdy zobaczą różnicę! Oprócz zmiany opakowań idziemy krok dalej. Poinformuj swoich klientów, że wkrótce ich ulubione perfumy mogą zostać dostarczone bez folii. Ale bez obaw - nowe pudełka zapewniają taką samą ochronę, jednocześnie ograniczając w przemyślany sposób zużycie plastiku. To dopiero początek! Cieszymy się, że jesteś z nami i że wspólnie możemy zrobić coś dobrego!