Avon Focus Magazyn Kampania 2, luty 2024

Pobierz Avon Focus Kampania 2, luty 2024 w formacie pdfAvon Focus Kampania 2, luty 2024 pdf

W dzisiejszych czasach zakochani są zawsze blisko, nawet gdy dzieli ich odległość. Dzięki mediom społecznościowym mogą być na łączach i okazywać sobie miłość w każdej chwili. Nowy zapach Lov U Connected został stworzony, by wzmacniać tę piękną więź. Co to za zapach? To nowy kwiatowo-owocowy zapach za 100% naturalnym ekstraktem z róży. Dlaczego jest tak wyjątkowy? Trzy główne składniki - mandarynka, róża i drewno sandałowe - pochodzą z Laboratoire Monique Remy (LMR), firmy z siedzibą w Grasse we Francji założonej w 1983 roku, która wyznacza nowe standardy jakości, dostarczając ekskluzywne, zrównoważone, w 100% czyste i naturalne składniki do produkcji najbardziej luksusowych perfum.

Jak sprzedawać? Noś zapach na sobie - to najskuteczniejszy sposób, aby zwrócić uwagę klientek. Miej próbki zawsze pod ręką - dzięki temu klientki będą mogły wypróbować zapach i przekonać się o jego jakości i trwałości. Polecaj nowy zapach wielbicielkom poprzedniego zapachu Lov U. fankom zapachów kwiatowo-owocowych i młodym klientkom (także nastolatkom) zorientowanym w trendach. Zasugeruj zapachy Lov U jako pomysł na walentynkowy prezent - dla bliskiej osoby lub samej siebie. Cudowne zapachy w pięknych flakonach sprawdzą się idealnie! Rozkręć swój biznes dzięki próbkom wręczaj, sprzedawaj i zarabiaj. Dzięki próbkom Twoje klientki mogą przetestować nowy zapach. Dodawaj je do zamówień lub wręczaj klientkom, które są zainteresowane nowościami i topowymi składnikami ze świata perfum.

Łap promocję na zapachy! Duży wybór, duże oszczędności! Tak pachną zyski! Zakochaj się w rabatach aż do 40%! Przedstaw klientom naszą walentynkową nowość oraz inne bestsellerowe zapachy na każdą okazję, zwiększaj zamówienia i ciesz się większymi zyskami. Czy zdarza Ci się, że podczas rozmowy sprzedażowej (szczególnie w okresie przedświątecznym), nawet kiedy klient w jej trakcie wykazuje zainteresowanie, na koniec słyszysz: „Muszę się zastanowić...", „Dlaczego tak drogo..."? Nie zrażaj się! Obiekcje to naturalny etap rozmowy sprzedażowej. To, że klient dzieli się z Tobą wątpliwościami oznacza, że traktuje Cię po partnersku i ma do Ciebie zaufanie. A Ty jako specjalista w swojej dziedzinie możesz dać mu najlepszą odpowiedź.

Twoi klienci pokochają tę ekskluzywną kolekcję łazienkową, łączącą minimalistyczny design inspirowany aptekarskimi tradycjami z luksusowymi zapachami. Nie pozwól, by na nią czekali! Już dziś zaprezentuj im nową linię z jednym z najbardziej poszukiwanych zapachów na rynku. Polecaj osobom, które: znają, uwielbiają i zamawiają kosmetyki Avon Senses Essence; chciałyby spróbować czegoś nowego i ekscytującego; szukają pielęgnacji z naturalnymi ekstraktami i olejkami eterycznymi działającymi jak aromaterapia; potrzebują eleganckiego prezentu; cenią sobie wysoką jakość w dobrej cenie. To się zawsze sprawdza! Przetestuj nową kolekcję! Poznasz jej zapach, formuły i działanie, a to jeszcze bardziej ułatwi Ci jej promowanie.

To nie jest oficjalna strona firmy Avon. Materiały zamieszczone na stronie mają charakter informacyjny i są własnością firmy Avon Polska. Wszystkie pozostałe znaki towarowe są własnością ich właścicieli.
Kontakt